söndag 11 september 2011

Rapport från bushen

Hej alla kära bloggläsare! Vill bara titta in lite kort för att förklara min bloggfrånvaro. Det är nämligen så att vi fått en vattenskada i vårt hus och blivit tvugna att flytta ut på obestämd tid. Vi bor därför nu i ett sommarhus med egen sjö. Ett fantastiskt ställe, med den lilla nackdelen att det ligger långt ut i bushen och långt ifrån skola och jobb. Men jag gillar bushen och särskiljt "bushar" med egen sjö, så jag klagar inte alls! Gläder mig i stället åt att min son kan fiska så mycket han vill och åt att hela familjen får en massa friluftsliv tillsammans. Internet finns inte här, förutom högst sporadiskt i min mans iphone. Rätt skönt faktiskt. Men bloggandet blir dessvärre lidande. Med dessa rader vill jag dock bara försäkra alla läsare att jag kommer tillbaka! Osäkert när dock. Nu ska jag avsluta och kolla om maken har lust att ta en liten tur med kanoten. So long !

Inga kommentarer: