fredag 21 mars 2014

Opps!

 I morse när jag vaknade kom jag på att jag missat att blogga igår...illa! Undrar om jag får vara med i #blogg100 fortfarande eller om jag måste börja om från noll? Får kolla upp det.

Anledningen till att jag missade det var att jag helt enkelt somnade ifrån allt tidigt på kvällen. La mig och läste Den hemlighetsfulla trädgården av Frances Hodgson Burnett - som jag förövrigt förälskat mig i - och så bara slocknade jag. Hade bett maken om att göra en omelett till mig och komma med, men när han kom sov jag. Snopet.

Tröttheten kom troligen av att jag hade haft en intensiv men rolig dag igår. Fick av olika anledningar ta lite extrabarn och så hade jag mina fritidsbarn också. Allt som allt passerade tolv barn här igår. Vi var ute i snön mycket av tiden och gjorde en till snöhäst och hade snögubbetävling, så det gick bra. Men trött blev jag tydligen.

Nåja. Nu vet ni varför mitt blogginlägg uteblev igår.

Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer: